Werd er droevig van en i.h.k.v. zelf ontdekking, en vooral voor mijzelf kiezen, heb ik dan ook de keuze gemaakt om het anders te doen.
Ik zal dan ook wel weer me eigen (brillen) glazen in gooien, maar 1 van de redenen is dat ik niet geloof dat ik bijvoorbeeld gemiddeld in maand mei meer dan 1000 bezoekers per dag had/heb.
Er klopt gewoon iets niet, ik heb dan wel vanaf de jaren 90 altijd een site gehad, in allerlei hoedanigheden, maar ik geloof niet dat ik elke dag tussen de 1000 en 1200 bezoekers heb.
Door mijn autisme geeft dat een flinke druk en spanning, die ik op dit moment niet nodig heb of kan gebruiken.
Dus ik kies voor mijzelf en ga fijn weer htmlen zie https://geenzinin.nl
Ik ben er fijn mee bezig en probeer weer allerlei leuke dingen te implanteren.
Lieve groet.
PS: Ik wil ook graag ruimte hebben voor de verhalen van vroeger en dingen van toen, bv mijn jeugd, puberteit en andere zaken die ik graag wil delen.

Voor de liefhebber heb ik wat informatie over Lime via ChatGPT opgezocht en gevonden. Ik vond het interessant genoeg om het even te delen! Vroeger was ik een grote fan van de discoband Lime. Lime hoorde voor mij echt bij de zomer. Vijf jaar lang kocht ik elk jaar een elpee van hen.